Časté dotazy
Máte kamennou prodejnu? Je možné u vás zboží vyzkoušet?
Kamennou prodejnu bohužel nemáme. Máme pouze sklad, který se nachází v Březnici u Příbrami, kde je zboží možné po dohodě vyzvednout a popřípadě vrátit, nikoli však vyzkoušet, a to z kapacitních a bezpečnostních důvodů.
Lze vrátit nesedící nebo nevyhovující produkt? Kdy mi přijdou peníze?
Ano, lze. V rámci zákonem stanovené 14denní lhůty a v původním stavu – neprané, nenošené a včetně cedulky.
Vrácení peněz se snažíme vyřešit co nejrychleji – po uzavření případu máš peníze do 3 dnů zpět na účtu nebo kartě.
Jak vrátit/reklamovat zboží?
Pro vrácení nebo reklamaci produktů vyplň online formulář na našem eshopu: https://www.holkyztrhu.cz/vraceni-reklamace/
Následně postupuj podle vybraného dopravce, kterého si vybereš v tomto formuláři.
Co znamená, když je u produktu napsáno „Na dotaz“?
Zboží aktuálně není skladem, ale je možné jej poptat.
Co znamená, když je u produktu napsáno „Momentálně nedostupné“?
Toto zboží právě není možné doskladnit, ale je možné, že v budoucnu se opět objeví skladem.
Mám zboží objednat podle velikosti, kterou běžně nosím?
Každý výrobce má jiné míry, proto doporučujeme orientovat se dle rozměrů uvedených u konkrétního produktu. Zboží měříme sami u nás na skladě, nemusíš se proto bát, že ti nebude sedět.
Je možné provést výměnu nesedícího nebo nevyhovujícího zboží?
Výměny bohužel nejsou možné z kapacitních důvodů. Provádíme je pouze v případě reklamace (vadného či kazového zboží).
Jak dlouho trvá, než mi odešlete objednané zboží?
Objednávky, které jsou uhrazené nebo na dobírku posíláme do druhého dne. Objednávky, které čekají na uhrazení zpracováváme co nejdříve po přijetí platby.